Kiinnostaako sinua monipuoliset asiakaspalvelu- ja ohjaustehtävät vesilajien parissa Keilaniemessä?

Mikä on Laguuni? Laguuni on yhteisö, joka tuottaa merkityksellisiä liikuntaelämyksiä. Elämysliikuntakeskuksemme sijaitsevat Espoon Keilaniemessä ja Helsingin Mustikkamaalla ja Hietsussa. Laguunin tarjontaan kuuluu useita vesiliikuntalajeja, joiden parissa tarjoamme monipuolisesti erilaisia kursseja ja retkiä. Kaikenikäiset ja -tasoiset voivat kokoontua Laguuniin harrastamaan, hengailemaan, saunomaan ja syömään. Kesäisin tiimimme koostuu kokonaisuudessaan yhteensä noin 50 asiakaspalvelun ja liikunnanohjauksen osaajasta.

Etsimme osaavaan ja kannustavaan tiimiimme kesätyöntekijöitä, jotka syttyvät uudenlaisesta asiakaspalvelutyöstä ja yhteisöllisestä tekemisestä. Laguunin kaikki työtehtävät on jaettu pienempiin tiimeihin työtehtävien edellytysten ja sijainnin mukaan. Halutessasi voit hakea useampaan tai jokaiseen tiimiin omien mieltymysten ja vahvuuksien mukaan. Täältä näet kaikki avoinna olevat tehtävät. 

Keilaniemi: Asiakaspalvelu- ja ohjaustehtävät

Tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu infopisteellä, lipunmyynti, asiakkaiden ohjaaminen melonnan- ja SUP-lautailun pariin  sekä asiakkaiden valvominen vesipuistossa. Lisäksi työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu infomailin kautta, eli erilaisten päivittäisten tilanteiden oma-aloitteinen ratkaiseminen ja siitä sujuvasti viestiminen myös kirjallisesti. Lisäksi kaikille työntekijöille kuuluu yleisestä siisteydestä huolehtiminen. 

Tässä tiimissä tärkeää on asiakkaan kohtaaminen, täsmällisyys, kiinnostus melontaa- ja SUP-lautailua kohtaan sekä kyky ottaa haltuun sekä ajanvarausjärjestelmä että vaihtuvat asiakaspalvelutilanteet energisellä otteella. 

Esimerkki työpäivän kulusta:
(Huom. työpäivien kulku vaihtelee mm. asiakasmäärien ja sään mukaan)

Aamuvuoro klo 9.30-15.30

  • klo 9.30 Työpäivä alkaa paikkojen avaamisella (jokainen avaa sen työpisteen, jolla päivänsä aloittaa).
  • klo 9.45 Vuoron aloituspalaveri, jossa käydään läpi työpäivän kulku tiimin kanssa.
  • klo 10.00- 12.00 Infopiste: Asiakkaiden vastaanottaminen, kassa, ajanvaraukset, asiakaspalvelu mailitse + puhelimitse.

→ Työpiste vaihtuu

  • Klo 12.00-14.00 Melonta & SUP: Vuokraajien ohjaaminen melonnan ja SUP-lautailun pariin. (klo 13.00-13.20 ruokatauko)

→ Työpiste vaihtuu

  • Klo 14.00-15.30 Vesipuisto: Vesipuiston valvontaa ja asiakkaiden ohjaamista vesipuistossa.

Työpäivä päättyy

SINULTA EDELLYTÄMME

  • Kiinnostusta ja intoa vesiliikuntalajeja kohtaan
  • Asiakaslähtöistä, positiivista ja oma-aloitteista otetta tekemiseen.
  • Loistavia vuorovaikutus- sekä tiimityöskentelytaitoja.
  • Malttia ja kykyä ottaa hommat haltuun hektisissäkin tilanteissa.
  • Ongelmanratkaisukykyä ja ratkaisukeskeisyyttä
  • Ensiapu-, ja/tai pelastustaidot (kuten hätäensiapukurssi tai EA1- kortti suoritettuna kesään mennessä

KATSOMME EDUKSI

  • Liikunta-alan koulutus tai kokemus liikunnanohjauksesta
  • Kokemus asiakaspalvelutehtävistä
  • Lajiosaaminen SUP-lautailusta ja/tai melonnasta.

 ME TARJOAMME SINULLE

Inspiroivan ja uniikin työympäristön sekä kannustavan ja yhteisöllisen tiimin. Jokainen työntekijä saa perusteellisen koulutuksen työtehtävien, lajien ja Laguunin tekemisen pariin. Koulutus tehtävään tapahtuu toukokuun aikana. 

Tuntipalkkainen kesätyö ajoittuu pääsääntöisesti jaksolle 1.6.-31.8.2025 ja toiveena on, että sinulla on mahdollisuus työskennellä koko jakson ajan. Työajat sijoittuvat pääsääntöisesti klo 9.30.-21.30 välille. Työhön sisältyy viikonloppu- ja iltatöitä ja töitä on tarjolla n. 20-40 tuntia viikossa työnantajan tarpeen mukaan. Palkkauksen pohjana toimii huvi- teema- ja elämyspuistoalan TES.

Jos olet etsimämme asiakaslähtöinen ja oma-aloitteinen työntekijä, lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV sekä 1-3 minuutin pituinen esittelyvideo (max. 3 min.) itsestäsi osoitteeseen tiia@laguuniin.fi ja tule mukaan luomaan unohtumattomia kokemuksia kesäksi 2025!

Vastaathan esittelyvideolla seuraaviin kohtiin:

  • Kuvaile itseäsi lyhyesti
  • Mikä herätti kiinnostuksesi tästä tehtävästä?
  • Miten pyrkisit varmistamaan hyvän asiakaskokemuksen Laguunilla?
    • Miten hyödyntäisit aiempia kokemuksiasi tässä? 
  • Mikä olisi vahvuutesi työssä Laguunilla? Entä kehityskohteesi?

Hakemuksen kanssa ei kannata viivytellä, sillä paikat täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä. Hakuaika päättyy viimeistään 28.2.2025.  Jos jokin askarruttaa, voit myös soittaa Tiialle numeroon +358 44 7661433 ma-to klo 9-15 välillä. Jos en heti vastaa, voit laittaa viestin perään niin soitan myöhemmin takaisin! 

Lue täältä, mitä laguunilaiset Noomi, Iina, Anna ja Alpi kertovat työstään ja millaisia tyyppejä kaivataan työkavereiksi kesälle 2025!

Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista
@laguuniin #laguuniin